PIEGĀDES NOSACĪJUMI:

Pasūtījumus piegādājam 1-3 darba dienu laikā (protams, cenšamies piegādāt pēc iespējas ātrāk).
Sadzīves tehniku piegādājam 3-5 darba dienu laikā.
Piegāde notiek Latvijas Republikas teritorijas robežās (uz citām teritorijām pēc atsevišķas vienošanās).

E-veikalā pasūtīto preču standarta piegāde tiek veikta ar DPD un Venipak kurjerpastu uz jūsu norādīto adresi vai DPD, Venipak un LP EXPRESS pasta nodaļām:

Bezmaksas piegāde uz DPD / Venipak / Omniva / LP EXPRESS pakomātiem pasūtījumiem virs 28 €.

Bezmaksas piegāde ar Venipak kurjeru uz Jūsu norādīto adresi pasūtījumiem virs 34 €.

Bezmaksas piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi pasūtījumiem virs 40 €.

-Piegāde uz DPD / Venipak / Omniva / LP EXPRESS pakomātiem pasūtījumiem no 20 € līdz 28 € – 1,90 €.

-Piegāde uz DPD / Venipak / Omniva / LP EXPRESS pakomātiem pasūtījumiem līdz 20 € – 2,90 €.

-Piegāde ar Venipak kurjeru uz Jūsu norādīto adresi pasūtījumiem līdz 34 € – 3,90 €.

-Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi pasūtījumiem līdz 40 € – 4,50 €.

Preču piegāde uz ārvalstīm, pasūtot internetveikalā:

Uz šādām valstīm: Kipra, Īrija, Beļģija, Bulgārija, Dānija, Grieķija, Spānija, Itālija, Horvātija, Polija, Luksemburga, Malta, Nīderlande, Portugāle, Francija, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Somija, Ungārija, Čehija, Zviedrija – piegāde tiek nodrošināta ar DPD kurjeru.

  • Standarta piegādes maksa ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi – 20 €.

Par vairumtirdzniecības piegādes cenām uz ārvalstīm – lūdzam sazināties pa e-pastu: [email protected].

 

Uzmanību!

  • Minimālā pasūtījuma summa – 10 € (pēc atlaides piemērošanas). Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 10 €, tiek piemērota papildu 3 € iepakošanas maksa.

  • Lūdzam uzņemties atbildību par izvēlēto piegādes veidu gadījumos, kad āra temperatūra ir pārāk zema vai augsta, jo tas var negatīvi ietekmēt produktu kvalitāti.

  • Liela pasūtījumu skaita gadījumā piegāde var aizkavēties.

Papildu informācija par piegādi:

Uzmanību: lūdzam preču piegādes brīdī pārbaudīt iepakojuma stāvokli. Ja pamanāt bojājumus, obligāti norādiet to, saņemot sūtījumu, un brīvā formā sastādiet bojājuma aktu. Ja iepakojuma bojājumi netiek norādīti piegādes brīdī, tiks uzskatīts, ka sūtījums ir nodots kārtīgā un nebojātā stāvoklī.

Ja sūtījumā trūkst kādu preču vai iepakots preču komplekts ir bojāts, lūdzam nekavējoties sazināties ar mums pa e-pastu: [email protected] vai [email protected].
Plašāku informāciju skatiet sadaļā Preču atgriešana.

Lai samazinātu vides piesārņojumu, mēs cenšamies atkārtoti izmantot iepakojumu no citām precēm. Mēs vienmēr rūpējamies, lai Jūsu pasūtījums tiktu iepakots pēc iespējas drošāk, lai preces Jūs sasniegtu labā stāvoklī.